Potřebuji mimořádnou fakturu. Co mám dělat?


Mimořádnou fakturu vám vystavíme, kdykoliv budete potřebovat. Často je to potřebné kvůli samoodečtu, z důvodu změny ceny, změny na odběrném místě, z důvodu účetní uzávěrky apod.

Jednotliví provozovatelé distribuční soustavy mohou za tento úkon požadovat poplatek.

O mimořádnou fakturu si můžete zažádat prostřednictvím e-mailu info@epet.cz nebo na telefonním čísle 255 707 099.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet