Potřebuji mimořádnou fakturu. Co mám dělat?


Mimořádnou fakturu vám můžeme vystavit pouze dle předem daných termínů a na základě samoodečtu.

Jednotlivé termíny se liší dle typu odečtu – fakturační, kontrolní nebo konečný. Bližší informace najdete na stránce o samoodečtech

Nejjedodušším způsobem, jak samoodečet provést, je prostřednictvím zákaznického portálu. Po přihlášení se Vám zobrazí konkrétní odběrná místa, ke kterým už jen stačí zadat stav k určitému datu.

Pokud nechcete využít zákaznického portálu ani výše zmíněné tabulky, můžete samoodečet zaslat na e-mail. Do předmětu zprávy prosím nezapomeňte uvést heslo "Samoodečet". Všechny potřebné informace, které musí být v e-mailu uvedeny, najdete zde.

Jednotliví provozovatelé distribuční soustavy mohou za tento úkon požadovat poplatek.

Nevíte si rady? Ozvěte se nám prostřednictvím e-mailu info@epet.cz nebo na telefonní číslo 255 707 099.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince. Doba pro vyřízení vašeho požadavku tak může být nyní delší, než je obvyklé. 

Máte otázky k Úspornému tarifu nebo zastropování cen? Odpovědi najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet