Mohlo by vás zajímat

Elektřina, nebo plyn? Vhodnou energii vždy vyberte podle svých potřeb

Provádíte rekonstrukci svého domu a rozhodujete se, zda je vhodnější vytápět dům elektřinou, nebo naopak...

Co je přímé a nepřímé měření elektřiny?

Narazili jste na pojmy přímé či nepřímé měření elektřiny a přemýšlíte, co to znamená a zda se to nějakým...

Co je to silová elektřina?

Není vám jedno, jakého dodavatele energie máte a kolik každoročně platíte za elektřinu? Chcete vědět,...

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet