Menu

Smlouva, platby, zálohy

Jak uhradím opožděnou platbu?

Smlouva, platby, zálohy

Platba zálohy Pokud hradíte zálohové platby pomocí Platebního dokladu platby SIPO, proveďte platbu v...

Nezaplatil jsem včas. Co mám dělat?

Smlouva, platby, zálohy

Pokud jste zapomněli uhradit platbu včas, proveďte ji co nejdříve. V případě, že jste od nás obdrželi upomínku,...

Kdy a jak mi přijde přeplatek?

Smlouva, platby, zálohy

Převodní příkaz Přeplatek vám pošleme na účet, který aktuálně vedeme u vaší smlouvy. Přeplatek budete...

Co je to elektronická fakturace?

Smlouva, platby, zálohy

Fakturu za dodávku elektřiny a zemního plynu posíláme e-mailem ve formátu pdf. Elektronická faktura...

Potřebuji změnit kontaktní údaje. Co mám dělat?

Smlouva, platby, zálohy

Pošlete nám kopii nebo sken dokumentu se změnou kontaktních údajů na naši korespondenční nebo emailovou adresu....

Asi jsem dostal chybné vyúčtování spotřeby, protože stav měřidla neodpovídá. Co mám dělat?

Smlouva, platby, zálohy

Vyfoťte aktuální stav elektroměru/plynoměru a fotku nám pošlete na e-mail info@epet.cz . Připište své...

Asi mám špatně vypočtenou zálohovou platbu. Můžu změnit její výši?

Smlouva, platby, zálohy

Celková výše zálohových plateb by neměla překročit částku, kterou jste zaplatili za spotřebu v předchozím...

Nemůžu najít smlouvu. Co mám dělat?

Smlouva, platby, zálohy

Kontaktujte naše Zákaznické centrum na telefonním čísle 255 707 099, nebo e-mailu info@epet.cz . Kopii smlouvy...

Jak často budu dostávat fakturu?

Smlouva, platby, zálohy

Zachováme cyklus, na který jste zvyklí. Fakturu vám pošleme 1x ročně podle pravidelných odečtů vašeho...

Dostal jsem fakturu krátce po změně dodavatele. Proč?

Smlouva, platby, zálohy

Se změnou dodavatele se termín pravidelného vyúčtování nemění . Proto od nás můžete obdržet pravidelné...

Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky